OMG... TH14 IS HERE! ▶️ Clash of Clans ◀️ THE NEW COC UPDATE WE'VE ALL BEEN WAITING FOR

  Views 328,260

Beaker's Lab

5 days ago

▶️ It's Clash of Clans on Beaker's Lab! NEW TOWNHALL 14 IS REAL, AND THE UPDATE OF A LIFETIME IS ABOUT TO HAPPEN. GET READY GANG... ENJOY! ◀️
Use code BEAK and SUPPORT BEAK & LULU! = Use creator code BEAK in the creator boost for any Supercell game! Find it in settings - more settings, and when you make any purchase in the game, it gives us a small reward, that we’ll use for gems, packs, and other ridiculous stuff in future videos!
Beaker's Lab MERCH STORE! (my new favorite is the 'comix' t shirt) - beakerslabmerch.com
Production Music courtesy of Epidemic Sound
www.epidemicsound.com

Comments
V01dz ._.
V01dz ._. Hour ago
Is this like patrick day thing?
Lauren Matthews
Lauren Matthews Hour ago
Looks sick
Trinston Michaels
Trinston Michaels Hour ago
Trinston was here......
Daniel Gee
Daniel Gee 3 hours ago
Is it out???
EPIK
EPIK 8 hours ago
Totally unrelated but what If clash heroes has clans where u could wage war on another clan
Gämër.
Gämër. 9 hours ago
I can’t believe exbows don’t have an upgrade?
Joely The Nighthawk
Joely The Nighthawk 10 hours ago
When does it come out
4shler
4shler 10 hours ago
Finally. I have been patiently waiting for this
Wood
Wood 11 hours ago
Jungle Hall :S hmmm
MadOrange0P
MadOrange0P 11 hours ago
I love the way he still calls the royal champion the “new hero” even though we’ve had it for over a year. 😂
Connor Cobern
Connor Cobern 11 hours ago
bro I was so close to maxing out too
Caleb Brown
Caleb Brown 14 hours ago
this is my first beaker video in about a year, and its so cool to see him stay the same throughout it all
Ken Nguyen
Ken Nguyen 14 hours ago
I wanted green now but I thought that it win't happen but 2021 did some crazy stuff
murk elshout
murk elshout 15 hours ago
Milo zwaar underrated
CrystalXality
CrystalXality 15 hours ago
The first look of townhall 14 begins in 3, 2, 1, *ad.*
Gilbert Magallon Jr.
Gilbert Magallon Jr. 16 hours ago
yes
Ryan Bowman
Ryan Bowman 19 hours ago
Gives me jungle vibes
Piano DNA - James
Piano DNA - James 19 hours ago
I came back after a year of a break from Supercell games And when Beaker said: Lulu AND MELLIE I’m like: Wait... WHAT
Drewski48
Drewski48 20 hours ago
Am I the only one who thinks the green looks gross, I wish they just went with a nice black color
Edvard Andersson
Edvard Andersson 23 hours ago
Is it just me but that looks lower kvl than town hall 14 lol
yassin yassini
yassin yassini 23 hours ago
Has this clash of clans been hacked??
Melon Boy
Melon Boy Day ago
I get temple run vibes
Rutvik Patel
Rutvik Patel Day ago
These walls kinda look like ass
Sathya Priyan
Sathya Priyan Day ago
Yellow and greeny ❤️❤️
I LMAO
I LMAO Day ago
The wall in the greens are actually melted gems thats why its expensive
I LMAO
I LMAO Day ago
PTS IS ACTUALLY BEAKER
Jack Toler
Jack Toler Day ago
when this come out
VT_ Matthew
VT_ Matthew Day ago
What beak didn't know is that the builders have levels from what I've seen
ហុក ច័ន្ទរ័ត្ន
ហុក ច័ន្ទរ័ត្ន Day ago
Sad bro
Legendary Beast
Legendary Beast Day ago
Check the builder hut
Westie Gamer Kid
Westie Gamer Kid Day ago
I think beaker lab would agree that they need builder hall 10!!
Hunter Hewett
Hunter Hewett Day ago
compared to what clash has made this is pretty bad
TriLy trooper
TriLy trooper Day ago
This is so epic
AZE FF
AZE FF Day ago
Thanks for 312😙 330 karvado guys❤❤❤
ČøČ Attacks -XmanX Clan
ČøČ Attacks -XmanX Clan Day ago
Your content is what gave me the incentive to make the channel ... Thank you so much ☺️
Catherine Cauthon
Catherine Cauthon Day ago
WHY AN AD WHAT THE HEC
John Kidd
John Kidd Day ago
I stopped playing coc because it’s now boring and none of my friends play anymore so even more boring
baconbytes
baconbytes Day ago
Ok th 14 is here where is the 15 ughhh that's Soo scummy no 15 , one minute after 14 ugh smh Ples no serious
CrazyChaosMadman 17
CrazyChaosMadman 17 Day ago
It’s funny Beak still calls the champion “new hero”
Brandon Aumiller
Brandon Aumiller Day ago
The Town Hall, new builder huts, cannons and walls look absolutely stunning and have big Inca Temple vibes. The infernos, scatter shots, and storages just kinda look like they put green paint on them and didn’t do much with the jungle themed, kinda sad about that
Irvin Castro
Irvin Castro Day ago
lmfao th14 while Im still th11 gave up mid way kuz if how buildings take too upgrade 14 days ? Wtf
Zedrick Canopin
Zedrick Canopin Day ago
I think there will be A pet In th14 😍 Im excited
brightcake 509
brightcake 509 Day ago
WHAT... I quit playing for a week and they do this... OK IM BACK BOYS
Luca Hu
Luca Hu Day ago
There’s a strange thing why is town hall level 14 and wall level 15???
Luca Hu
Luca Hu Day ago
Maybe clash of clans wants to go into th20 lol
Jds math, games, and more
Jds math, games, and more Day ago
Isn’t the town hall 14 update happening tomorrow? Aka April 10th?
HAALATAMLADS
HAALATAMLADS Day ago
This TH actually looks good. I thought TH13 looked worse than TH12.
Nick Van Dyck
Nick Van Dyck Day ago
I feel like a dart goblin tower would be cool with the th14 looks
Dada khmer
Dada khmer Day ago
Wowwwwwwwwwwwwwwwww
Teofista Dumaya
Teofista Dumaya Day ago
It's so amazing i can't wait to play it...😍😍😍
Hákon Hugi Andersen
Hákon Hugi Andersen Day ago
Beaker:3 2 1 USposts: Ad
SIL3NT YT
SIL3NT YT Day ago
They should down the time to upgrade they wanna make new TH
Lizard Saver
Lizard Saver Day ago
You should play clash royal
Lizard Saver
Lizard Saver Day ago
I NEED IT
Lizard Saver
Lizard Saver Day ago
IT DROPS POSEN!!!!!
Frank elpa de Jesus
Frank elpa de Jesus Day ago
damnnn this game still on? i though its dead.
Jb Malino
Jb Malino Day ago
What is the name of app of her coc? I want to reach 14
Trishay raj gupta
Trishay raj gupta Day ago
Hey u play brawl stars also
wilter jericho labajo maru
wilter jericho labajo maru Day ago
You are advance server!
Jim Vm
Jim Vm Day ago
Let’s goooo
Nathan Ho Vlogs
Nathan Ho Vlogs Day ago
The reflective methane angiographically reduce because peen paradoxically dislike excluding a overt sandra. mellow, womanly interactive
Nigga Poop Crankers 1
Nigga Poop Crankers 1 Day ago
they could've added a goblin hero
Mika B
Mika B Day ago
When comes te Update?
Stylah
Stylah Day ago
Not a big fan of how this townhall looks
Japheth Anasco
Japheth Anasco Day ago
The next in TH 15 will be looks like a desert theme
Dimorix
Dimorix Day ago
I’m pumped for new walls just so I can have a wall museum
Otto Brown
Otto Brown 2 days ago
HOly we love COC updates
friedbowlrice
friedbowlrice 2 days ago
I love *COC!*
Eric Farren
Eric Farren 2 days ago
I thought it was a joke LOL😱
Nico ニコ
Nico ニコ 2 days ago
How u see that can give the link of advance sever
Austin Latshaw
Austin Latshaw 2 days ago
what color comes next maybe purple
ExtinctSplash
ExtinctSplash 2 days ago
Instead of jungle theme i got more of a kinda aztec vibe
Who needs a profile Picture
Who needs a profile Picture 2 days ago
This is a little late for April fools Wait what do you mean it’s real?.....
Zahi Chawa
Zahi Chawa 2 days ago
Oh man i can’t wait to see beak spending like a thousand dollars for the new th 😂
The Ruben Clan
The Ruben Clan 2 days ago
I’m at the park watching this and when he said take off ur shoes they flew away with the wind
BagOfSoup
BagOfSoup 2 days ago
I cant be the only one that thinks this shouldve been th13 and the current 13 should be 14
Frank Afton
Frank Afton 2 days ago
I have a level 5 town hall 12, I’m so close to town hall 13, then I’m about to be maxed- *TOWNHALL 14 IS HERE!* NOOOOOOOOOOOOOOOOO, HOW COULD YOU CLASH OF CLANS!
kiyko
kiyko 2 days ago
new th is sooo ugly bro
schwifty kid
schwifty kid 2 days ago
When u reach th13 and try to max out than coc drops a new th level lmao.
Sumit Loomba
Sumit Loomba 2 days ago
So dramatic over it..get a life or a girlfriend
Kaspars Norbertons
Kaspars Norbertons 2 days ago
Th 14????? Yes
Kennard Welch
Kennard Welch 2 days ago
Bout 95% maxed and I'm not ready for that wall grind
Huiyi Huang
Huiyi Huang 2 days ago
this TH is sickkkkk
Vorpal Sword
Vorpal Sword 2 days ago
Its ugly
47perc
47perc 2 days ago
Me being town hall 7 and watching town hall 14 videos 🥲
Azle Washington
Azle Washington 2 days ago
Me who is still th11 😤
andrinas pinas
andrinas pinas 2 days ago
Wat if the Walls would poison enemy’s that are 1 tile in range that would be so cool!
MR DUDE'S in malayalam
MR DUDE'S in malayalam 2 days ago
Beak please make a new clan
SYZHONG
SYZHONG 2 days ago
How many days to get th 14
GRIMM B CATION
GRIMM B CATION 2 days ago
shesshhhh havent watched or played clash in 2 o 3 months th 14 looks fire
Joseph Dahdouh
Joseph Dahdouh 2 days ago
When I started COC i think max cannon was lvl 8 if not lower
Ronan Knapp
Ronan Knapp 2 days ago
I am town hall 5 and your 14 reeeee
benedict lim
benedict lim 2 days ago
It also matches with rogue heros
Sanjay Kumar
Sanjay Kumar 2 days ago
Scatterstone design i dont liked it at all , looks child toy. That needs design tweak not color change.
Joy Datta
Joy Datta 2 days ago
Ur video sucks
MisterGjenek YT
MisterGjenek YT 2 days ago
People on Rushed th12 : 😐
Potato Potatto
Potato Potatto 2 days ago
Go play coz2 youre better is ahahHa
Milky Way Luck
Milky Way Luck 2 days ago
I thought the new town hall was like dart goblin themed
Deaker's Lab
Deaker's Lab 2 days ago
THIS IS INSANE EVERYTHING LOOKS SO DOPE EVERYTHING 🔥🔥🔥🔥🥶
World’s Largest Explosion!
08:32
MrBeast Gaming
Views 18M
Creating ICECREAM CAKE in Krewcraft!
1:58:56
World’s Largest Explosion!
8:32
MrBeast Gaming
Views 17M
Beach Money Ball!!💵🌊💵
0:41
Klem Family
Views 2.9M