Tee Grizzley - Gave That Back (feat. Baby Grizzley) [Official Video]

  Views 2,145,588

Tee Grizzley

Month ago

The official video for Tee Grizzley's “Gave That Back" featuring Baby Grizzley - Out Now!
Stream "Gave That Back" on all platforms:
teegrizzley.ffm.to/gavethatback
Shot by @JerryPHD
Subscribe to Tee Grizzley's Channel: flyt.it/SubscribeTee
Follow Tee:
teegrizzleymusic.com
teegrizzley
www.twitch.tv/teegrizzley
teegrizzley
teegrizzley1
soundcloud.com/tee-grizzley
open.spotify.com/artist/6AUl0ykLLpvTktob97x9hO?si=ecIs2YEOTZCwhPpHZvzs7g
music.apple.com/us/artist/tee-grizzley/1177271472
Follow Baby Grizzley:
babyygrizzleytd
usposts.info/level/JosOZSbZcAWwuxyXM9nTSA.html
#TeeGrizzley #GaveThatBack #BabyGrizzley #OfficialVideo
℗ 2021 Grizzley Gang Music under exclusive distribution by 300 Entertainment

Comments
Travon Railback
Travon Railback Day ago
DAMMMNNNN WHY I FILL LIKE WE IN LIVING ROOM JUST HEARING THIS.! THIS 🔥 2 🔥 #LOVEIT GANGGANG 🦍🦾
Travon Railback
Travon Railback Day ago
😟😟😟🦍
Nell Baker
Nell Baker Day ago
Respect The JB Chain Tho💯💯
Rodney Sales
Rodney Sales 2 days ago
where my dogs at 👌🤙
TOKESBEATZ
TOKESBEATZ 3 days ago
THIS FUCKEN SHIT TIGHT
Deezy
Deezy 4 days ago
First day out-15M views Any other song-5M or below ONE HIT WONDER HE NEED MO RESPECT
OnlyShakor
OnlyShakor 4 days ago
MAMA OUT!? happy for y’all
Justin Marrs
Justin Marrs 6 days ago
This dude got paroled after 5 years Oct 27th and went back Dec 8th. and is now facing another 10. Wow
J C
J C 6 days ago
Gods blessings to everybody reading this 🙏🏽
Julien Dean
Julien Dean 6 days ago
Just discovered that guy, he's pretty good!
Official Rb
Official Rb 8 days ago
Did I just make it 2 million
Tall Frenchy
Tall Frenchy 9 days ago
That’s hard bro
BSmoove
BSmoove 9 days ago
Need a Grizzley & Dababy Collab Asap
Bankroll Jay
Bankroll Jay 10 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Forever Heartless Francisco
Forever Heartless Francisco 11 days ago
He put his mom in the video that’s real and you can tell she with the shit
No Limit
No Limit 11 days ago
Damn..3 convicted felons LOL its lit tho I ain’t gone lie 🔥🔥🔥🔥
BreezyBaby
BreezyBaby 11 days ago
Free baby grizz 👏
FlyAzz Fatherof1
FlyAzz Fatherof1 12 days ago
💯🔥🔥💯 sound like joy road in this bitch!
Morpheus Greene
Morpheus Greene 12 days ago
Like if this shit went hard 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Loud Honchoo
Loud Honchoo 12 days ago
This shit too crazy
Skumy J4
Skumy J4 13 days ago
Baby greezzly crazzyyyy
Chalmers LandfordHarvey
Chalmers LandfordHarvey 13 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Kenny 3x
Kenny 3x 14 days ago
When the game coming out ?
Kevin Quinteros
Kevin Quinteros 14 days ago
My mom gave ten then I gave that back 🐐 talkkk
Kevin Quinteros
Kevin Quinteros 14 days ago
Deserves many more views no capp
Striker 17
Striker 17 15 days ago
Man 69 new song got all those views.. ppl sleeping on Tee!! 💯🔥
Monay Henderson
Monay Henderson 15 days ago
Lol hell yeah 😅🤣
Mathew ray
Mathew ray 15 days ago
True bangers.. grizzley broz go hard
Cole
Cole 16 days ago
We can't lose this legend as well
Wonka Bang
Wonka Bang 16 days ago
When Baby Grizzly pulled the mask up I knew it was about to go down. Now this my favorite song.
Killer Kameran
Killer Kameran 17 days ago
Baby grizzly and moma grizzly back they came home
Tiny Blu
Tiny Blu 17 days ago
✅🗣💯👀
Wonka Bang
Wonka Bang 17 days ago
Damn that was tough lol.
Colton Warren
Colton Warren 17 days ago
Why that sound like glizzy 😂😂😂
BGW
BGW 17 days ago
tee the most underrated and underappreciated artist in the game, he effortlessly bars every track. i fuck wit him heavy he make all the right moves. keep the heat coming tee, free BG!
Nikia Caldwell
Nikia Caldwell 18 days ago
👑🗣🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥🎶🔥
Kyle Keller
Kyle Keller 18 days ago
This shit fire 🔥🔥
Dshawnㄥ Halliburton
Dshawnㄥ Halliburton 19 days ago
I wish me and my bro was on this shit. He Rather hate.
Dshawnㄥ Halliburton
Dshawnㄥ Halliburton 19 days ago
That’s Detroit for you tho
Mind ∆ Melters
Mind ∆ Melters 19 days ago
g shitt
AK Savage 646
AK Savage 646 19 days ago
I’d murder dis song No Bap 🔥💯 Remix?!?! @TeeGrizzley #BigWhoopShit
Hitlistforthetube
Hitlistforthetube 19 days ago
Tee underrated but still has the best chains in the game 🤣
99 Problems Band
99 Problems Band 19 days ago
I don't want to say anything 🎼🔥💣🚀❤
Sabriya Wright
Sabriya Wright 20 days ago
THIS SHIT SHOULD HAVE ALREADY REACHED 1 MIL
Relleb
Relleb 20 days ago
DETROIT 313 WHERE YOU AT
Semaj Lipscomb
Semaj Lipscomb 21 day ago
Bro love bell 🛎 type beats lmao
Fred Hunt
Fred Hunt 21 day ago
💯🔥🔥
sylwia Solarz
sylwia Solarz 22 days ago
usposts.info/vision/bKnYstDclpJlja4/video
lebron james#23
lebron james#23 22 days ago
man tee and his twin ben going down and up and up and down but they ain't let that hold them they is still go grind for every cent they get man respect for grizzzy
IAMYOUNGNELL
IAMYOUNGNELL 12 days ago
usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
andrew hooper
andrew hooper 22 days ago
ur mom young homie
Rue Banks
Rue Banks 23 days ago
NEED SONG TOGETHER FIRE ARTIST COMIN OUT THE 816 KANSAS CITY MO !!!!!!!!!! listen up
Rue Banks
Rue Banks 23 days ago
usposts.info/vision/mdDJy7HFrWZsm7o/video
king Tre'
king Tre' 23 days ago
This video underrated af. It should have no less than 30million 💯
Og Light
Og Light 23 days ago
0:19 mama dukes S/O big flex !!!!
j money gaming
j money gaming 23 days ago
free baby grizzley
Truth Seeker ツ
Truth Seeker ツ 23 days ago
I'm suing rock star if this aint on gta6 radios
Kendra Guyton
Kendra Guyton 23 days ago
Tee Grizzley don’t get enough credit bro
brandonhill111
brandonhill111 23 days ago
Total Banger
kyng Strap
kyng Strap 23 days ago
usposts.info/vision/mdyx3K29nKJvisQ/video
Antonio W
Antonio W 24 days ago
Ion know if I can be in the same gang as my momma cuz !
Janaya Spinner
Janaya Spinner 24 days ago
Hi my dad wallter resspress or he goes my dump says your my cousin hiii
Za riyah Lewis
Za riyah Lewis 24 days ago
This shit go hard🔥
Za riyah Lewis
Za riyah Lewis 24 days ago
Free the real yeahhhh
Uncle Kyle
Uncle Kyle 24 days ago
This is another one of these bangers that needs to be like fucking 10 minutes long! I swear I repeat this shit like 4-5 xs every time I listen to it!
nell866
nell866 24 days ago
🗑? usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
Anthony Rodriguez
Anthony Rodriguez 24 days ago
Call the label up and get Lil Bru in hear
nell866
nell866 24 days ago
🗑? usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
Halo
Halo 25 days ago
baby grizzley is the son of tee grizzley and arsonal... change my mind ill wait
Kobe Kobe
Kobe Kobe 25 days ago
Imagine if king von and lil durk was on here 🤯🤯🤯
nell866
nell866 24 days ago
🗑? usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
Jermane Simmons
Jermane Simmons 25 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
nell866
nell866 24 days ago
🗑? usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
Jermane Simmons
Jermane Simmons 25 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
JCT 99
JCT 99 25 days ago
nell866
nell866 24 days ago
🗑? usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
Vonta P
Vonta P 25 days ago
🔥🔥
nell866
nell866 24 days ago
🗑? usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
BN MAJOR00
BN MAJOR00 25 days ago
"COME AND DROP A NI**@ WHOLE VILLAGE THIS $*!T GAME OF THRONES!" 😷😷😷😷💯💯💯💯💪💪💪🥵🥵🥵🥵
nell866
nell866 24 days ago
🗑? usposts.info/vision/a6-olJnRb5yxnNQ/video
Marquese White
Marquese White 26 days ago
“Baby grizz and mama grizzley they back they let them gangstas home”
Hdub Staydown
Hdub Staydown 26 days ago
If I gotta stand tall I'ma drop ship 🤔
DatBoyJu
DatBoyJu 27 days ago
I fucks wit you Griz gotta put the family on🙏💯
Xavier Luster
Xavier Luster 27 days ago
Who said Tee don’t be in Detroit lol
YSN DOOBIE35
YSN DOOBIE35 28 days ago
Aye I been bumbing this on repeat 🔂 for a min bro really went in on this no cap 🧢🔥
Marius Sweat.
Marius Sweat. 28 days ago
Imagine if king von was on this...
MoneyPrints MoneyPrints
MoneyPrints MoneyPrints 28 days ago
Not Going Back💯✅
MoneyPrints MoneyPrints
MoneyPrints MoneyPrints 28 days ago
#freehim
Kelly Taylor
Kelly Taylor 28 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Playboii Reek
Playboii Reek 28 days ago
Which one tee grizzly
nell866
nell866 27 days ago
The big 1
Marcos GamePlays
Marcos GamePlays 28 days ago
🔥🔥🔥🔥🔥 baby tee
alxflores86
alxflores86 28 days ago
Tee gristle is hard he’s a real one ☝🏼💯🎥👌🏻
Seth Coffman
Seth Coffman 28 days ago
Free baby grizz 💯🙏🏻
Luis Ernesto Gonzalez Villota
Luis Ernesto Gonzalez Villota 28 days ago
Here, Boss 07/02/2021 Choose me, i am illuminati of Colombia, make me your Mason, please, help me o/
Jayden Wesley
Jayden Wesley 28 days ago
🔥
Tyler D
Tyler D 28 days ago
😂😂
Eric Smith
Eric Smith 29 days ago
🔥
Big Scuwop
Big Scuwop 29 days ago
hard af
Swami Muktananda
Swami Muktananda 29 days ago
🔥🔥🔥
Michael Jordan
Michael Jordan 29 days ago
0:04
Da_Dom_ G.
Da_Dom_ G. 29 days ago
🐻🐻
Mimi OnOne
Mimi OnOne 29 days ago
Made it back
Joseph Sewell
Joseph Sewell 29 days ago
Felt like this beat was made for von
Joseph Sewell
Joseph Sewell 29 days ago
Kinda sus as fuck man when people die other rappers take they fucking flow and shit Fr RIP KING VON💯🤦‍♂️😑
Astro
Astro 29 days ago
Tee Grizzley been rapping like this nigga wtf
Lavanaut
Lavanaut 29 days ago
Dang that GTA grinds really paying off. 1.5m my dude!
evil piru
evil piru 29 days ago
💯👌
Twin Frink
Twin Frink 29 days ago
Free bby grizzly
Chief Scorp
Chief Scorp 29 days ago
They both sound the same
Brittany Gee
Brittany Gee 29 days ago
🔥🔥🔥
Cesar Quinones
Cesar Quinones Month ago
This transition is so cold @1:32
Tee Grizzley - GOD FIRST
02:41
Tee Grizzley
Views 6M
Tee Grizzley - Satish [Official Video]
03:30
G Herbo - Really Like That
02:55
Track Star
3:20
Mooski - Topic
Views 4.9M