TIKTOKS to start 2021 LAUGHING [Try Not To Laugh Tik Tok 4]

  Views 5,843,125

CoryxKenshin

2 months ago

A NEW YEAR. A NEW TRY NOT TO LAUGH CHALLENGE.
Join The Samurai ► bit.ly/1vKSGtU
That Twitter Tho? ► coryxkenshin
Facebook ► CoryxKenshin
Instagram ► coryxkenshin

Get some CORYXKENSHIN GEAR! ►
coryxkenshin.spreadshirt.com/
coryxkenshin.spreadshirt.co.uk/

Outro By:
GrittySugar - Animation
usposts.info/level/f5ATQg8F0Hufd1Q3qIIlUg.html
_________
KrpticUnknown - Beat usposts.info/level/N02STjig103n6Tdg077etA.html

Music:
usposts.info
incompetech.com/music/royalty-free/music.html

-- SEND A BROTHA STUFFS --
PO BOX 3089
Farmington Hills, MI 48333

Jesus said to love one another and that we should be servants to each other, so I would ask that you all do that in the comment section. That means more to me than anything. Thank you.

~CK

#coryxkenshin #tiktoks

Comments
Lone wolf 2663K
Lone wolf 2663K 3 hours ago
Right when he said (you clicked on this video I’m not gunna laugh) 1 min later (laughing with tears)
Asadullah Malik
Asadullah Malik 9 hours ago
Oh my goodness Cory those cat pictures are so hilarious and those cat’s bodies are so weird looking and that is so funny 😂
Sara Chan
Sara Chan 13 hours ago
I’m trying not to laugh bc I’m in my room and my nana is sleeping lol
TaWandrea Bland
TaWandrea Bland 15 hours ago
8:39 RAsEngAN!
Caden Cassiani
Caden Cassiani 17 hours ago
HAHAHAAHHAAHHAHAHA
Bree Johnson
Bree Johnson 18 hours ago
The kind cake univariably stroke because aftershave gradually yell of a unruly equinox. kindly, repulsive noodle
Theo’s Gold
Theo’s Gold 22 hours ago
-cheese-
Archer Art
Archer Art 22 hours ago
10:35 when you get into a car accident.
Tracy Williams
Tracy Williams 23 hours ago
The Jesus made omelets Jesus in the sky in the Scooby Doo doo doo doo doo Scooby Doo
Kwfxz
Kwfxz 23 hours ago
3:43 *LOLLL🤣* THATS COMEDY🏅
Reginald Nweke
Reginald Nweke Day ago
we won
Lе вuff Döğğö
Lе вuff Döğğö Day ago
Bruh I died laughing at the home depot sevens!!!😂😂😂😂😂😂😂
Horace Ponteeb
Horace Ponteeb Day ago
Cory said who am I trash
Ice Yt
Ice Yt Day ago
Why didn’t he do the tactic 3:00 😂😭
hatkid 67
hatkid 67 Day ago
UGH WHY IS IT ALWAYS CORY'S LAUGHING MAKING ME LAUGH
Ema Trungu
Ema Trungu Day ago
wats wrong whith the homediposeven
Jacob Crawford
Jacob Crawford Day ago
Do you need some air
Luscious Maliyah Alford
Luscious Maliyah Alford Day ago
kaydn' \\\\\
MackSpin1304
MackSpin1304 Day ago
💯💯💯💯💯💯💯💯
selina bentick
selina bentick Day ago
Lol
Tyler Taylor
Tyler Taylor Day ago
Edffgbj You’re gonna laugh in his challenges she has
Carneiceshia Patrick
Carneiceshia Patrick Day ago
i love you not
Freddie Clarke
Freddie Clarke Day ago
Stop the clap
Keisha Sawyer
Keisha Sawyer Day ago
You say you not gone laugh look what's on your head.
jacob cook
jacob cook Day ago
Cory you make my day:)
Pump Skids Brother
Pump Skids Brother Day ago
How many of y’all be like 😑 the whole time lol
summer the season
summer the season Day ago
9M subs dude
Msaas
Msaas Day ago
Cory: I WONT LAUGH 4 minuites later: *laughs about the number 7 next to home depot*
Nayeli G
Nayeli G Day ago
They like hi ugly and I like who is ugly? Who is the ugly
Khanya Gwe
Khanya Gwe Day ago
Grandpa X Coryxkenshin - Stimulus check (Pls make this on Spotify)
Kalayasia Brown
Kalayasia Brown Day ago
Me Eating A Burger My Sis:EATING A BURGER WITH NO HONEY MUSTARD My Sis:Stares At Me Me ._.Uhh
Kalayasia Brown
Kalayasia Brown Day ago
Me Eating A Burger My Sis:EATING A BURGER WITH NO HONEY MUSTARD My Sis:Stares At Me Me ._.Uhh
MathClassSweat- YT
MathClassSweat- YT Day ago
Walky slushy
Luna Chan
Luna Chan Day ago
Was that really him saying Wockyyyy slush?? Lol
Beverley Seals
Beverley Seals Day ago
I don't know why, I just think it's funny: 11:00
carmal _baby
carmal _baby Day ago
I did not laugh not funny
carmal _baby
carmal _baby Day ago
Wooooooooooooooooow
RealLoyalty Linzy
RealLoyalty Linzy Day ago
Cory can you do a house tour. Plz
Tammi Spellman
Tammi Spellman Day ago
When you come to get your girlfriend at the bar and you run 7:02
Tammi Spellman
Tammi Spellman Day ago
Who finds this kind of sus 5:51
Tammi Spellman
Tammi Spellman Day ago
I don't know 🤔 how I find this funny 3:58
Tammi Spellman
Tammi Spellman Day ago
What I look at night when I'm a sleep 3:40
Tammi Spellman
Tammi Spellman Day ago
LOOK AT HIS FACE WHEN HE GET THAT TURKEY GLIZZ 1:50
Nuggetz •_•
Nuggetz •_• Day ago
"You clicked on this video thinking I was gonna laugh?" Cory: laughs Me: *b r u h*
Rey_LuluChan Official
Rey_LuluChan Official Day ago
*cory why u dint upload bendy and the ink machine 5 i still waiting dude it been 3 year u dint upload bendy chapter 5*
Crazy potato
Crazy potato Day ago
8:32
Avlani Razo
Avlani Razo Day ago
RAWRRRRRRR
Jenny Chaplin
Jenny Chaplin Day ago
Home depot 7s limited edition prints are made of gold
Roger Harris
Roger Harris 2 days ago
Congrats 9M
Sara J. Arts
Sara J. Arts 2 days ago
Cody: it took yearssss to reach 1m on twitter Also him: *blocking people who's tiktok suggestions are corny* 🤣👍🏻 Me: Oh man I wonder why ..🤔😂
Burim Ferati
Burim Ferati 2 days ago
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Krøatøn
Krøatøn 2 days ago
8:30 you after seeing naruto *Your mom*
Zain thechampion555
Zain thechampion555 2 days ago
Zain555
Lil Change
Lil Change 2 days ago
You are so funny 😂🤣😌😊
Gacha Crystal 2002
Gacha Crystal 2002 2 days ago
Every time he tries not to laugh he goes around his mustache😂
Brittany Evans
Brittany Evans 2 days ago
8:41 is all im gonna say 'LASENGaAaAaAN
Anthony Mendez
Anthony Mendez 2 days ago
The content is REALLY GOOD...keep up the good work my Samurai Brotha
yo mommo
yo mommo 2 days ago
ÄÖË
Kaydrien Cruz
Kaydrien Cruz 2 days ago
Thay said he was ugly
Kaydrien Cruz
Kaydrien Cruz 2 days ago
I feel bad for that guy
Lan Thom
Lan Thom 3 days ago
Me gitting ready to have a plastic sword battle with my best freind 8:34
Issac Skidds
Issac Skidds 3 days ago
5:59 he just smacked it so hard
Antonio Bryan
Antonio Bryan 3 days ago
He farted
Antonio Bryan
Antonio Bryan 3 days ago
Home depot 7ss godey😁😁😁😁😅
RXZLES Halloween
RXZLES Halloween 3 days ago
Lol
tran van quang
tran van quang 3 days ago
XD
Fire Husky
Fire Husky 3 days ago
Ayo Cory do u watch attack on titan
Gomoney Kaioken
Gomoney Kaioken 3 days ago
Haaaaaa
Burak Umur
Burak Umur 3 days ago
How did that guy in 7:46 fit a sports car in there.
Maria Moua
Maria Moua 3 days ago
2:52 🤣🤣🤣🤣🤣
OnlySanaiya
OnlySanaiya 3 days ago
THE DOG VIDEO HAS ME CRYINNNGGGG PLSSSS
Mary Rangel
Mary Rangel 3 days ago
Phasmaphobia but the hunters live in the hunted house 2:52
Tammy Etheredge
Tammy Etheredge 3 days ago
Who am I? *TRASH* YEAH THATS RIGHT
immanuel smith
immanuel smith 3 days ago
i can bete you
Fireant2600
Fireant2600 3 days ago
8:52 alright sit down chief we gotta have a chat
Jayden Ramos
Jayden Ramos 3 days ago
🥺🥺🥺🥺🥺😢😢😢😢😢😢😭🥲🤣🤣🤣🤣😂😂😂😅😅😅
Alleni Peterson
Alleni Peterson 4 days ago
The first one I’m laughing so hard I almost peed my pants😅😅
Alleni Peterson
Alleni Peterson 4 days ago
Lol 😂 😆 😝
Alleni Peterson
Alleni Peterson 4 days ago
But I made it
Addie G
Addie G 4 days ago
About
Aysel Akdogan
Aysel Akdogan 4 days ago
lol look at this 7:33
Darius Bailey
Darius Bailey 4 days ago
hey mom can I have a knife rq? sure what for? I need to slice my phone to like the video
Ricky Golightly
Ricky Golightly 4 days ago
11:3
Ghost call of duty
Ghost call of duty 4 days ago
Stop the cap
rensghostt
rensghostt 4 days ago
5:12 IM DYING😂
MesoNgaTeknologjia
MesoNgaTeknologjia 4 days ago
wtf
MesoNgaTeknologjia
MesoNgaTeknologjia 4 days ago
u ar lag so bad
XxgamergirlxX -_-
XxgamergirlxX -_- 4 days ago
Love ya Cory TwT
Ninja
Ninja 4 days ago
FRIDAY nIGHT IS A FAT GAME!
Chadler is Good at challenges and minecraft
Chadler is Good at challenges and minecraft 4 days ago
We got the home depo 7’s😂😂😂😂
Sxrby
Sxrby 4 days ago
10:09 that sfx had me crying
vMysnxgz
vMysnxgz 4 days ago
8:50 had me dying bruh🤣😂🤣🤣🤣🤣
Commander Hexxy
Commander Hexxy 4 days ago
Cory: You clicked on this video thinking I was gonna laugh? Also Cory: -proceeds to laugh-
YTN Editz
YTN Editz 4 days ago
3:10 he rembered all the stuff his brother did
Parker Ishere
Parker Ishere 5 days ago
3:36 my fav part🤣
YTN Editz
YTN Editz 5 days ago
10:35 me after 1 drink of gfuel
YTN Editz
YTN Editz 5 days ago
5:56😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆😆😆😆😆
Bullseye
Bullseye 5 days ago
0:34 "WHO AM I?!" "TRASH!" "DAS RIGHT!"
Tacofox Gaming
Tacofox Gaming 19 hours ago
BRA HA HA HA HA!
Bullseye
Bullseye 3 days ago
@Muhammad Ferris Adli What?
Muhammad Ferris Adli
Muhammad Ferris Adli 3 days ago
Twerk?
peyton wheeler
peyton wheeler 5 days ago
The dog✌️😆🤣
OLIVIA COGER
OLIVIA COGER 5 days ago
That is funny butcher's I love when you lash
Jamel Haynes
Jamel Haynes 5 days ago
This is a try not to laugh for me it's a make me laugh
Latasha wakefield
Latasha wakefield 5 days ago
I’m a bid fan
first game with MY SKIN
9:59
LazarBeam
Views 8M
Relationship Q&A!
10:03
Hannah Brown
Views 395K
Selling Houses For $1
11:35
MrBeast
Views 16M
Please help us..
12:12
Roman Atwood Vlogs
Views 4.6M
first game with MY SKIN
9:59
LazarBeam
Views 8M
Relationship Q&A!
10:03
Hannah Brown
Views 395K
Selling Houses For $1
11:35
MrBeast
Views 16M
Please help us..
12:12
Roman Atwood Vlogs
Views 4.6M
first game with MY SKIN
9:59
LazarBeam
Views 8M